Gooood giirrl

I går blev jeg send t ud for at hente en bog som gave til en af vores ansatte – chefen havde glemte det. Så kl. 12.30 tog jeg metroen ind til Nørregade (ja, jeg gik det sidste stykke) for at hente en bog, der skulle gives kl. 15.00.

Det generer mig i sig selv, for det er fandeme ikke derfor, jeg har gået på universitetet i fem år – men det betyder også at jeg ikke holder op med at søge noget andet – halle-fucking-luja for min humanistiske uddannelse.

Da jeg så møder chefen på gangen, og han spørger om jeg fik bogen, og jeg svarer bekræftende, så udbryder han højt ”Hvor ER du GOD, hvor ER du god!”

WTF?!? Jeg er sgu da ikke en hund – det kan godt være han mente det som et kompliment (men helt ærlig, hvor svært er det lige at købe en bog?) men det eneste, jeg hørte, var hundeejeren, lige efter Kvik havde spist danskeren, udbryde ”Good giirrl, good girl!”

Skriv et svar

